Møde om retningslinjer for afvikling af kampe
Tidspunkt
15.10.2020 kl. 17.15 - 15.10.2020 kl. 19.00
Sted
NY MAIL - HMH''''s klublokale eller andet sted, hv
Beskrivelse
Hej Alle

Der er behov for, at vi i HMH formulerer retningslinjer for afvikling i Maribo Hallerne, både til brug for orientering af udeholdet om omklædning, opvarmning m.m. og til brug for publikum med afstandsregler, publikums færden ind og ud af hallerne m.m.

Britt N har sendt inspiration til vores videre arbejde.

Da de første kampe spilles på søndag, haster det lidt.

Vi inviterer Morten Juul, der har det overordnede kendskab til Covid-19-reglerne samt Morten Nielsen der ved hvordan Covid-19-reglerne er implementeret i hallerne.

Meld gerne hurtigt tilbage, om du kan deltage eller ej.

Med sportslig hilsen
PerB
Håndboldklubben Maribo/Hunseby - HMH