Møde i Forretningsudvalget HMH
23.11.2020 kl. 17.00 - 23.11.2020 kl. 18.30
HMH''s klublokale
Hermed indkaldes til møde i forretningsudvalget.

Formålet med mødet er at drøfte indholdet i de kommende 3 samarbejdsaftaler mellem RH, TSØ og HMH i forbindelse med RHs ønske om at træde ud af den oprindelige aftale.

Det fremtidige samarbejde skal baseres på følgende fire aftaler:
  • Samarbejdsaftale mellem Rødby Håndboldklub og HMH
  • Samarbejdsaftale mellem TSØ og HMH
  • Aktionæroverenskomst mellem RH og HMH
  • Lejeaftale om førsteholdslicensen mellem RH og TSØ

Jeg synes vi skal tage udgangspunkt i de "gamle" aftaler som tilrettes i forhold til mødereferat af 13/11-20 mellem TSØ og RH, samt de ønsker som HMH måtte have til et fremtidigt samarbejde.

Når forretningsudvalget har gennemarbejdet aftalerne og er kommet frem til et endeligt forslag, fremlægges dette til godkendelse i HMHs bestyrelse, forinden der indledes forhandlinger med RH og TSØ.
De endelige aftaler mellem RH, HMH og TSØ inden den 22/12-20, da de gamle aftaler skal være sagt op af RH senest den 31/12-20 til ophør pr. 30/6-21

Med sportslig hilsen
PerB