HMH og HMHs Venner generalforsamling
30.05.2022 kl. 18.00 - 30.05.2022 kl. 20.30
HMHs Klublokale
Beskrivelse
HMH og HMHs Venner afholder deres årlige generalforsamlinger i HMHs klublokale i MariboHallerne.

MANDAG D, 30. MAJ 2022 KL. 18.00
Dagsorden i flg. vedtægterne

Kom og hør, hvordan det er gået i det forløbne år, hvilke aktiviteter vi har haft og hvordan vores økonomi ser ud.

Rent formelt skal vi også have valgt medlemmer til bestyrelse og suppleanter.

Vi ser meget frem til, at du kommer til årets generalforsamling, så du kan komme med gode idéer og deltage i debatten om, hvordan HMH skal udvikle sig.

I det kommende år vil bestyrelsen have stor fokus på arbejdet med de frivillige i klubben, samt igangsættelse af nye aktiviteter, der kan tiltrække flere medlemmer, specielt i den voksne gruppe.

Vi byder på en rød pølse efter generalforsamlingen er slut, hvorfor vi beder om tilmelding på mail til: hmh@hmhhaandbold.dk seneste d. 20. maj 2022.

Med sportslig hilsen
HĂ„ndboldklubben Maribo/Hunseby - HMH