Generalforsamling for HMH og HMHs Venner
30.05.2023 kl. 17.00 - 30.05.2023 kl. 21.00
HMHs Klublokale
Beskrivelse

HMH og HMHs Venner afholder deres årlige generalforsamlinger i HMH''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''s klublokale i MariboHallerne.

TIRSDAG D. 30. MAJ 2023 KL. 18.00
Dagsorden i flg. vedtægterne

Kom og hør, hvordan det er gået i det forløbne år, hvilke aktiviteter vi har haft og hvordan vores økonomi ser ud og rent formelt skal vi også have valgt medlemmer til bestyrelse og suppleanter.

Vi ser meget frem til, at du kommer til årets generalforsamling, så du kan komme med gode idéer og deltage i debatten om, hvordan HMH skal udvikle sig. I det kommende år vil bestyrelsen have stor fokus på arbejdet med de frivillige i klubben, samt igangsættelse af nye aktiviteter, der kan tiltrække flere medlemmer, specielt i den voksne gruppe.

Vi byder på en rød pølse efter generalforsamlingen er slut, hvorfor vi beder om tilmelding på mail til: hmh@hmhhaandbold.dk seneste d. 20. maj 2023.

HĂ„ndboldklubben Maribo/Hunseby - HMH