Igen i år har vi modtaget en flot afregning fra OK for perioden 1/10-20 til 30/09-21 på i alt 14.992,25

På grund af de udfordringer som klubber og foreninger har i denne særlige coronatid, har OK og deres forhandlere besluttet at give 30% ekstra til alle klubber og foreninger, der har en benzinkortaftale.

Som tak for denne flotte gestus, vil vi opfordre alle til at støtte OK endnu mere, det kommer også til at gavne HMH ved næste års afregning af sponsorpenge.

Der er nu tilknyttet 157 aktive benzinkort, 11 aftaler om levering af el samt 5 mobilabonnementer.
Der er ialt tanket 179.841 liter benzin, der giver sponsorkroner til HMH.

En stor tak til alle de dejlige mennesker, der har støttet HMH med deres benzinkort, el-aftaler og mobilabonnementer.

Vi håber, at endnu flere har lyst til at støtte ungdomsarbejdet i HMH ved at bestille et benzinkort hos OK.
HUSK - Alle jer der allerede har et benzinkort, BRUG DET FLITTIGT. Det giver 5 øre pr. liter i sponsorstøtte.
Se hvordan du bestiller et benzinkort under Nyheder - Klik på link: https://hmhhaandbold.klub-modul.dk/cms/ShowContentPage.aspx?ContentPageID=11.